Na rynku usług telekomunikacyjnych można obecnie korzystać z coraz bardziej rozbudowanej oraz zapewniającej wysoką jakość oferty. Decydować można się na korzystanie zarówno z usług telefonii bezprzewodowej, telefonii stacjonarnej, a także coraz popularniejszej telefonii internetowej. Przy korzystaniu z internetowej telefonii klienci firmowi mogą korzystać między innymi takich rozwiązań jak sip trunk http://www.spikon.pl/sip-trunk/

 

Gdy chce się skorzystać z alternatywny wobec telefonii oferowanej w formie analogowej przy jednoczesnym wykorzystaniu Internetu wówczas można zdecydować się na sip trunk. Przy tej usłudze wykorzystywany jest protokół SIP, który udostępniany jest przez operatora, gdzie można wykorzystać zarówno usługi jedynie za pośrednictwem IP, które nie wymagają rejestracji, ale można również zdecydować się na usługi oparte na korzystaniu z loginu czy hasła. Jednocześnie na jednym koncie można zarówno prowadzić pojedynczą rozmowę, ale można również prowadzić kilkadziesiąt rozmów. Takie możliwości pozwalają na zapewnienie możliwości doskonałego wykorzystania usługi przy centralach telefonicznych. Firmy decydując się na takie rozwiązania mogą prowadzić więcej niż jedną rozmowę zarówno przychodzącą, jak też wychodzącą. Dodatkowym atutem usług wykorzystujących protokół SIP jest mobilność, czyli możliwość wykorzystywania możliwości usługi w różnych miejscach, co obejmuje nie tylko budynki firmowe, ale również inne miejsca jak dom, mieszkanie pracownika.

 

Wybór numeru

Decydując się na sip trunk można wykorzystywać zarówno jeden numer firmowy, ale można również zdecydować się na nowy numer. W przypadku nowego numeru można wybrać odpowiednio dopasowany numer telefonu dla firmy. Jeszcze innym rozwiązaniem, które doskonale może sprawdzić się przy korzystaniu z centrali telefonicznych, jest postawienie na bezpośrednie numery. Wówczas można korzystać z bezpośrednich numerów wewnętrznych. W poszczególnych firmach, które oferują możliwość korzystania z SIP usług można również decydować się na zakup pojedynczego numeru, ale można również znaleźć oferty pakietów numerów. Pozwala to wykorzystywać zarówno wiodący numer firmowy, jak też można wykorzystać dodatkowe numery, które można przeznaczyć dla pracowników czy też działów firmy. 

 

Korzyści dla firm

Do dodatkowych korzyści, które mogą uzyskać firmy decydujące się na takie rozwiązania na rynku telefonii internetowej można zaliczyć wybór numeracji z dowolnej strefy numeracyjnej. Pozwala to na wybranie numerów z dowolnych regionów czy miejscowości bez względu na miejsce siedziby firmy. Innym rozwiązaniem może być decydowanie się na numerację z różnych miejsc, co znów pozwala na zapewnienie numeracji telefonicznej dla firm, które posiadają wiele oddziałowa, które znajdują się w różnych miejscowościach. Numery z różnych lokalizacji mogą być wykorzystane w ramach jednego centrum kontaktowego przeznaczonego do realizowania obsługi telefonicznej klientów. Odpowiednie dopasowanie oferty pozwala również na uzyskanie dostępu do znacznie bardziej korzystnych warunków cenowych.

Zobacz również: